🇺🇸 USA i Karaiby 2024 – Dzień 14 – Miami Beach i promocje 🌊⛱️🛒🛍️

Na dzisiaj nie mamy żadnych planów wycieczkowych, gdyż już jutro wylatujemy z powrotem do kraju i chcemy już trochę zacząć pakowanie, zrobić małe zakupy oraz może podjechać na plażę jak się uda. Na zakupy nikogo nie trzeba namawiać i zaraz po śniadaniu, przed 10tą, wszyscy już siedzą w naszym Fordzie i sa gotowi do nieodległej podróży do Dolphin Mall na zakupy. Mieliśmy tam pobyć godzinkę, ale w sumie zakupy zajęły nam prawie 3 godziny, No cóż – dużo „promocji” było i ledwie się pomieściliśmy w naszym, dość sporym bagażniku jednak. Ciekawe czy to wszystko wejdzie jutro do naszych walizek? Ja korzystam trochę z sytuacji i czekając na dziewczyny oglądam ćwierćfinał Hiszpania – Niemcy.

Potem był szybki lunchyk i przejazd na słynną Miami Beach. Po drodze widzimy kolejne wycieczkowce szykujące się do wyjścia w morze. Trochę nam smutno, że już musimy wracać.

To ogrodzone miejsce na plaży to wskazanie, gdzie żółwie złożyły swoje jaja. Nie wolno tam wchodzić, aby nie zniszczyć ich.

Tak pochodziliśmy trochę po plaży, ale nie kąpaliśmy sie. Wszyscy chcą już do hotelu, aby odpocząć, przeglądnąć jeszcze raz zakupy oraz zacząć się pakować. Wracamy – ruchu wielkiego nie ma.

To ostatnie zdjęcie jest ciekawe bo przedstawia centrum handlowe do którego można oczywiście dojechać samochodem ale z drugiej strony można także dopłynąć łódką. Taka ciekawostka, ale łódek tu dużo i to popularny środek transportu jest także.

Tak nam minął kolejny dzień. Na sam koniec wykonujemy online check in na nasz jutrzejszy lot do Zurichu i dalej do Krakowa. Jutro mamy jeszcze cały dzień w Miami. Chcemy jeszcze po opuszczeniu hotelu pojechać w jedno ciekawe miejsce. Sprawdźcie jutro czy się udało tam dotrzeć. Na tę chwilę pozdrawiamy i do usłyszenia w kolejnym wpisie.