🇬🇪 Gruzja 2024 – Dzień 1 – Lot do Kutaisi ✈️✈️✈️

Tak trochę znienacka meldujemy się z Gruzji a dokładnie z miasta Kutaisi. Wyjątkowo bez wpisu wprowadzającego w naszą następną podróż zaczynamy wpis z pierwszego dnia. No ale tytułem wstępu. Jesteśmy w Gruzji na zorganizowanej, 9cio dniowej wycieczce. Zorganizowanej, nie przez żadne tam biuro podróży ale przez mojego kuzyna Rafała, który ma tu przyjaciela i on ogarnia dla nas cały ten wyjazd. Jest nas całkiem spora grupka bo 18 osób. Rodzina, przyjaciele, znajomi. Na przedstawianie będzie jeszcze czas. Tym razem lecieliśmy Wizzairem z Warszawy. Na lotnisku przechodzimy standardowe procedury i praktycznie o czasie wystartowaliśmy z Okęcia.

Lot spokojny i po 3 godzinach wylądowaliśmy na lotnisku w Kutaisi. Różnica czasu w Gruzji to +2h i lokalny czas w którym wylądowaliśmy to pierwsza po północy. Wszystko sprawnie na lotnisku i po odebraniu bagażu spotykamy się z Georgio, który właśnie organizuje dla nas na miejscu tą wycieczkę. Przywitał nas przysłowiowym chlebem i solą, czyli lokalnymi chaczapuri i lokalnym winem.

Lotnisko nie jest w obrębach miasta, do hotelu musimy podjechać pół godzinki ale też wszystko sprawnie. Meldujemy się w hotelu.

I w tym momencie zakończę ten krótki wpis z pierwszego dnia, który jak widzicie spędziliśmy głównie w samolocie. Zmęczenie jest już spore wiec, żegnam się z Wami na te chwile. Co będziemy tu zwiedzać, robić i jakie miejsca odwiedzimy, o tym już w jutrzejszym, na pewno w obszerniejszym wpisie. Teraz musimy zregenerować siły. Jest przed 4 rano ….