🇱🇰 Sri Lanka 2024 – Dzień 11 – Bollywood z Kolombo 😂💃🕺👍🏻

Dzisiaj raczej krótki wpis będzie, gdyż niewiele się działo. Raniutko dokończyliśmy pakowania i poszliśmy na śniadanie. Potem szybki check-out i chwila oczekiwania przed podróżą w lobby.

Punktualnie o 9:45 podjechał pod nasz hotel transfer który zabierze nas do Kolombo. To ok. 120km autostradą, ale podróż zabierze ponad 2h. Wpierw przez 20 minut jedziemy lokalnymi drogami aby dotrzeć do autostrady, potem 90km tą dwupasmówką i jeszcze kilkanaście przed przedmieścia Kolombo. Do zjazdu z autostrady to prawie cały czas przespałem. Nie wiem skąd ta senność bo noc była „długa” i wstałem wyspany raczej. Ostatnie kilometry pokonujemy już przez miejską „dżunglę”, charakterystyczną dla azjatyckich metropolii.

Dojeżdżamy do hotelu na 12:05 i to jest dobry czas, gdyż Asia za kilkanaście minut zaczyna kolejną lekcje hiszpańskiego. Pokój mamy jeszcze nie gotowy ale znajdujemy ustronne miejsce w lobby z dobrym zasięgiem internetu dla niej.

Lekcje kończy o 14:00. Zajmujemy nasz pokój. Widok z 14 piętra mamy taki.

Chwilę później idziemy we wskazane jeszcze kilka dni temu przez Chamiego miejsce aby kupić lokalne ubrania. Pomyślcie po co nam to. I to jest dobre pytanie, gdyż lokalne kiecki i garnitury raczej nie przydadzą się nam do codziennego użytku w Polsce. Nie do codziennego, ale tak się składa, że zaraz po powrocie mamy lokalną zabawę karnawałową z przyjaciółmi i postanowiliśmy się trochę przebrać, gdyż zabawa ma taki charakter (przebierają się wszyscy) . Mijamy pobliską świątynię buddyjską i dochodzimy do lokalnych sklepów odzieżowych.

Asia kupuje piękną sari ( jak z Bollywood ), ja gustowne, hinduskie wdzianko. No chyba „zabłyszczymy” na imprezce 😂😁😂

Potem jeszcze jedziemy do lokalnej galerii, aby zapoczątkować proces zakupów pamiątek do Polski i wracamy do hotelu ponieważ zaczyna je już robić zmrok.

Jeszcze tylko prezentacja naszych strojów i powoli szykujemy się do odpoczynku.

Mimo, że dzień nie był jakoś bardzo forsowny to jesteśmy zmęczeni. Jutro będziemy zwiedzać i eksplorować okoliczne atrakcje.